Test Preppersa

Test Preppersa

Test Preppersa

Zapraszamy wszystkich chętnych preppersów na sprawdzenie siebie w kwartalnym teście preppersa.

Test preppersa polega na sprawdzeniu siebie. Nie będzie żadnych nagród za pierwsze miejsce. Jeżeli będziesz oszukiwał to tylko i wyłącznie siebie. Test ten ma za zadanie konkretnie pokazać nam samym w jakiej sprawności psycho-fizycznej jesteśmy. I nad czym warto by popracować. Konkurencje zostały dobrane tak aby realnie ocenić najważniejsze aspekty fizyczne przydatne dla preppersa.

Informacje o teście preppersa:

Kiedy: 28.11.2015

Godzina: 12.00

Miejsce: Warszawa dokładna lokalizacja zostanie podana osobom chętnym, które zapiszą się na test preppers@serrator.pl lub telefonicznie +48 606 262 347

Miejsce: Łódź (data jeszcze do uzupełnienia ale są już chętni).

Inne miejscowości również, chętnie pomożemy.

TEST informacje ogólne:

Do testu przystępujemy po rozgrzewce 15 minutowej.

Ubiór w takim jakim planujemy naszą ewakuację (lub najczęściej chodzimy), wyjątek buty sportowe.

Obciążenie podczas ćwiczeń (proponuję używać plecaka ze względu, że to z nim planujemy naszą ewakuację).

Formy udziału w teście:

1) Bezpośrednio

2) W minimum dwie osoby (wyniki z ksywą wysłać na maila – zostanie udostępnione na tablicy chwały)

3) Samemu nagrywając na kamerce i wysyłając go nam.

KONKURENCJE TESTU:

1 ) WYTRZYMAŁOŚĆ PREPPERSA. (Bieg 12 min z obciążeniem 10% masy ciała)

2)  Siła (Podciągniecie z 10% obciążeniem naszej masy ciała).

Warunek: Pełen wyprost ramion podczas zwisu. Powtórzenie zaliczamy dopiero jak nasza broda znajdzie się ponad drążkiem. Nie zaliczamy powtórzenia w którym osoba buja się aby wykonać powtórzenie. To ćwiczenie sprawdza siłę dlatego powtórzenia nie mogą być w formie akrobatycznej (bujanie). Podciągamy się nachwytem (czyli tak jakbyśmy się wspinali)

Dla osób, które się nie podciągają ani razu. Wariant tego ćwiczenia polega na tym aby zgiąć nogi w kolanach a druga osoba trzymając za kostki odciąża osobę, która się podciąga. Reszta bez zmian.

3 minuty przerwy

3) Wytrzymałość (Powalone lub tzw burpees). Czas ćwiczenia: 2 min

Warunek: Startujemy z pozycji wyprostowanej. Na sygnał startu jedno powtórzenie wygląda następująco:

  • Oparcie rąk obok stóp (przysiad podparty)
  • Wyrzucenie nóg do tyłu z opadem tłowia na ziemię „klatka piersiowa ma dotknąć ziemi”.
  • Podniesienie się do pozycji podporu (na dłoniach i stopach)
  • Podciągnięcie nóg do dłoni (czyli znowu pozycja przysiad podparty)
  • Wyskok z klaśnięciem nad głową.

5 minut przerwy

4) Szybkość: (Bieg z obciążeniem około 10% masy ciała przez 50 metrów)

2 minuty przerwy

5) Gibkość (Skłon w przód dwie próby).

Pozycja stojąca, skłon w przód na prostych kolanach. Wynik w cm.

6) Logiczne myślenie. Rozwiązanie jak największej ilości zadań matematycznych w ciągu 5 minut. (Dla wszystkich chętnych podjęcia wyzwania wyślemy w pdf ten test).

Wszelkie informacje dostępne pod numerem tel +48 606 262 347 lub mailowo preppers@serrator.pl